Belöning, kandidatexamen i bokform

Jag skriver mycket om hur jobbigt det är och hur mycket man för kämpa för att klara av allt vad skola, vardag och fritid innebär. Men jag måste också nu skriva vilken lycka och frihet som spred sig över hela kroppen när jag fick hämta ut mitt kandidatexamensarbete, tryckts som bok. Så himla stolt över allt jag presterat hittills. Jag brukar säga till mig själv "Det vore inte värt det, om det inte är svårt" Och JA det stämmer verkligen, för när jag vet hur mycket jag lagt ner för att få allt att gå ihop så känndes allt värt det bara för att få hålla i en bok som det står mitt namn på ! :D Nu har jag ett år kvar tills jag ska skriva mitt avslutande examensarbete som ger mig rätten till en civilingenjörstitel, inte långt kvar nu! Härligt och hoppas ni också kämpar för något som ger er en stor belöning i slutändan! Sluta aldrig kämpa det är värt det tillslut♥