Tentavecka p3 2015

Redan tentavecka, jag som tyckte att jag precis kämpat mig igenom den senaste.
Ingen vila för återhämtning direkt, men de kanske inte skulle vara värt det om det inte var tufft.. Genom att jag kämpar sönder mig så innebär det också att jag utmanar mig själv och tar inte direkt den enkla vägen i livet. Att det är så här tufft nu kommer jag förmodligen inte komma ihåg när jag sitter på mitt arbete om 3 år och tänker tillbaka hur det var att plugga med familj.
Problemet är inte att ha barn och plugga till civilingenjör samtidigt, problemet är att ha barn på förskola samtidigt som man pluggar.. Sedan han började på FS i augusti -14 har han fått förkylningar efter förkylningar, efter förkylningar, om o om o om o om igen... 
Nu är han hemma med feber och jag har tenta på fredag, en delrapportinlämning på kandidatexamensarbetet veckan efter och en invivuell inlämning.
Nu tar jag en dag i taget och hoppas på det bästa. 
Hej !