Ikea

Idag efter skolan bär det av till Ikea med bästaste Linn och Maria ! 
Ska bli så trevligt, tänk att det alltid är lika roligt att åka till Ikea :) 
Jag ska köpa på mig köksglas, vitt tyg så jag kan börja sy till vaggan :D, diskborstar och såklart servetter ! får se hur mycket jag kommer hem med hihi :P !
 
Godisförbudet går gallant!! Jag har inte ätit någon godis eller sötsak ! Hade ett sådant sug efter att äta något igår då jag var heeeeelt slut efter en kontrollskrivning, det kliade hela kroppen på mig MEN jag tänkte: Tänk på din bebis! självisk kan du vara efter förlossningen, sen var det inga problem, jag tog en liten bit 70% choklad och en apelsin istället :) 
 
kommentar efter Ikea besöket:
Att åka till ikea på en eftermiddag när man är gravid kan vara det värsta jag gjort på länge.. var helt död i ben och fötter hela kvällen och hela dagen efter.. ett tips om du är gravid åk direkt efter frukosten och ha gärna med någon som inte gillar att strosa runt så det går fort! Men jag fick i alla fall det jag behövde från ikea :) så fort jag får tid ska jag nu börja på den nya klädseln till vaggan ♥