Roliga timmar i verkstaden och tentorna smyger sig på

Vi har en kurs nu som heter tillverkningsteknik, en jätterolig kurs! Vi får bland annat lära oss att läsa och rita ritningar för hand och i dator, vi har många roliga labbar, första laborationen var att vi skulle tillverka en mutter :) Den senaste var att vi skulle tillverka ett leksakslok i aluminium. Sen ska vi också få plastformspruta ett eget motiv, sandgjuta ett glas i tenn och svetsa
 
Mitt och Linns lok efter 2 timmar i verkstaden :) 
 
Snart är det tentaveckor! 
Det är mindre än 4 veckor kvar till första tentan som är den 20 maj, sedan har jag en den 23 maj, 27 maj och 30 maj. Den 27 maj kan jag slippa eftersom jag blev godkänd i den tack vare kontrollskrivningarna :) 
Så det är bara att börja tentaplugga redan nu så man känner att man har en chans då de kommer snart !
Efter tentorna ska jag och älsklingen bara ägna oss åt att välkomna bebis i vårt hem ! Längtar såååå ♥♥♥
Ha en bra torsdag, ser ut att bli väldigt soligt och varmt ♥