En tid på landet

Ikväll bär vår lilla familj ut till ljusterö för två veckors hus och djur passande. ska bli mysigt! I två veckor kommer vi få använda det vi absolut kommer ha i vårt egna hus, en öppen spis! Kan inte bli högre mysfaktor, en kall kväll i soffan med mina hjärtan, en kopp varm the och en öpen spis ♥
Ska bli spännande och se hur mammas gäss välkomnar mig, de är inte så gästvänliga om man säger så.. eller vad jag har hört i alla fall. Men herre gud.. djurvänn som jag är så tror jag inte på att några djur är onda mot dem som inte förtjänar det :)

Hoppas också att den friska luften kommer göra mig frisk så vi kan komma hem friska och starka! Man funderar nästan på att börja vaccinera sig!! slipper man vara sjuk 17 månader av 12 så är det ju värt det eller hur!!! ... Nu lät jag väldigt bitter... men det är bara för att jag börjar bli trött på att vara trött!

Hur mycket kan man bota med tankekraft?
En fråga som är värd att fundera över.. de mesta kan man tänka sig bort, eller snarare du kan mildra dina besvär eller påskynda en förfriskning genom att tänka dig frisk, eller tänka possitivt. Det tror jag på! så nu är det bara fina tankar i mitt huvud! ....  .. ... ..