Slut på skolan på ett tag

JA så skönt, nu är det inge mer plugg o tentaplugg fram till augusti! ska verkligen njuta den här sommaren, och jobba förstås!
När jag vaknade imorse viste jag inte vad jag skulle göra... känns ju bara helt superskönt! förutom att jag ska jobba kl 16 då :P men att man kan sova till 11 utan att få dåligt samvete .. så skönt!
Fick precis reda på att jag fick B på MatteE tentan, ett poäng från A.. Jag verkar köra på den taktiken... På alla tentor detta år, har jag fått ett poäng från det högre betyget...:O Fick alla rätt på ena delen av MatteC tentan dock men den slog ihop med den andra deltentan och då vart det ett B... ett poäng från A, jag skojjar inte.. :P får se på Fysiken här om jag får ett poäng från B .. hmm.. jaja
Jag kunde inte ha pluggar mer i alla fall.. så jag är nöjd!
Nu ska ja gå och städa lite eller diska :P
Hej hej