Kan man gå in i väggen varje vecka?

Ja...tydligen.. 
 
 
Det är liksom lite för mycket nu känner jag.. Rapporter, uppsatser, projektarbete, 3D cad projekt, stamrenovering och sömbrist är en del av min vardag just nu. Dessutom får jag leva med de extra kilona som en biverkning av för mycket sittandes och minimalt med träning...tack !
Så juste jag ska va en bra mamma också, städa? laga mat? eh
Hur var det nu jag skulle tänka när jag kände såhär.. ? hmm "det ska vara tufft annars hade det inte varit värt det" eller... det är för tufft för att vara värt det ...! ?? 
 
...nej då, jag ska inte ge upp, även om jag just nu är väldigt nära. Jag biter mig i läppen och tar en sak i taget så är det snart över och jag kommer att ha glömt att jag mådde så här. Men jag är inte mig själv mot dem jag älskar mest, Henrik förtjänar en medalj av något slag för att han tar emot allt skit ja slänger på honom. 
Tycker jag synd om mig själv??  JA, Plus att nu har jag skrivit av mig här, så ni kan få lida med mig :)
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Du är en kämpe gumman, glöm inte det❤️Älskar dig

Svar: ❤️!
Sophie Nilsson

#2 - - Sanna :

Du är grym på alla sätt Spohie! Alla delar av vad du gör förtjänar pris var och en för sig. Att vara en bra mamma🏆 Att vara en bra fru🏆 Att vara en bra student 🏆 Att vara en bra vän 🏆 Att vara en bra hushållerska/kock 🏆
Se så många pokaler du samlar på dig samtidigt medan vi andra max får i hop enstaka 😘

Svar: Du är för gullig, tack för det❤️💕
Jag tvekar inte en sekund att ni förtjänar lika många 😘😘
Sophie Nilsson

#3 - - Sanna :

stavade ditt namn helt galet..😣 Sorry❤️