Tenta i elektroteknik gav mig en fullträff mot väggen..

Ja i måndags hade jag en tenta i tillverkningsteknik, en jätterolig kurs men det var mycket att lära sig utantill, så var många dagar och timmar att plugga till den.
Igår, dvs två dagar efter, hade jag tentamen i elektroteknik, en kurs som jag definitvt underskattade i början av terminen, jag trodde den skulle vara lättare än vad jag insåg. Så jag fick plugga järnet till den för att försöka komma ikapp.. Hade sedan två dagar på mig att tentaplugga till den och jag spenderade i princip all min vakna tid åt att försöka lära mig så mycket som möjligt.
 
När jag satt och skrev tentan så kände jag att jag visste vad jag skulle göra men jag fastnade på massa småsaker som kan leda till ett underkänt.. tråkigt.. 
Efter jag hade skrivit och jag gick mot tunnelbanan kom det som en dusch över mig med sorg, besvikenhet, deprision, har nog aldrig kännt mig så nere på så kort stund förut.. när henke ringde upp mig fick jag hålla igen för att inte brista i gråt på tunnelbanan. Men hans röst fick mig att känna mig lite bättre, som alltid, love you!
Jag gick sakta hemmåt, benen orkade knappt hålla mig uppe kändes det som, kom hem och la mig för att sova, när jag vaknade ett antal timmar senare känndes allt mycket bättre, tack o lov !
Jag antar att jag träffade en lite vägg som sa åt mig att NU LUGNAR DU NER DIG... :P
 
Jag har två tentamen kvar att skriva men tack o lov har jag redan klarat en av dem så har totalt en tentamen kvar som skrivs på torsdag 30 maj. Jag har idag plus 5 dagar att plugga in den kursen, tar lite varje dag så jag inte hamnar i samma situation som igår, någonting måste man lära sig av sina dåliga stunder :)