Vi är här idag !

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här, tänk att när jag skrev det senaste inlägget så hade vi ingen aning om att vi skulle bli inlagda! Ingen av oss kunde ana vad som väntade...

Vår förlossning blev inte som planerat, det slutade i ett urakut kejsarsnitt med en tagen Sophie och tagen liten kille. Vi mår idag bra allihopa tack och lov!

Jag förde dagbok under dagarna vi spenderade på sjukhuset, jag tänkte skriva in det här så fort jag får tid, så framförallt ni andra kan ta lärdom av vad som hände oss, så detta förhoppningsvis inte behöver ske någon annan, samt att ni som är gravida verkligen lyssnar på er kroppar, minsta lilla signal på att något inte är helt 100% åk in!! bättre 10 ggr för mycket än en gång för lite... Hade jag inte lyssnat till den lilla signal som gavs så hade vi kanske inte haft vår fantastiska lilla Viktor i våra famnar idag! Man ska inte tänka så eftersom vi är här idag, starka och friska, men det tar inte bort faktan att det var nära att något hemskt hade kunnat ske och det skrämmer mig samtidigt som jag känner en otrolig lättnad att jag lyssnade på min kropp!