Snart är det sommar utan plugg!!

Visst att jag har valt att gå en tuff utbildning och jag säger inte att jag inte tycker det är roligt! Men fy FASEN vad skönt det ska bli efter nästa vecka efter min sista tenta! Då blir det till att jobba på scania, 4 veckors semester och ha en hel sommar utan plugg :D ! Tenta plugg som jag sitter i just nu gör att skallen brinner!

Jag var på scania på inskrivning, fotografering och information förra veckan och jag säger bara, vilket härligt företag det verkar vara! De verkar vara väldigt förmånligt att jobba åt dem samt att de verkar på riktigt bry sig om sina anställdas välmående! <3

Jag är en människa som tror på ödet så jag förstår inte att det tog en hel helg för mig att tacka ja till deras erbjudande! Jag är så glad att de inte gav platsen till någon annan eftersom jag nu inte tror att jag kunde få så mycket bättre sommarjobb!

En sak till som är helt fantastiskt är att jag får semester!! jag har inte på riktigt haft en ledig sommar sen jag var 14-15 år! Tänk att jag kan om jag vill ligga i soffan i 3 dagar i rad, utan att få dåligt samvete för att sommarn tar slut, jag kommer ha 4 VECKOR!